VOSS stipendet 2024

Voss-stipendet blir i 2024 utdelt for 11. gang. Fristen for å nominere kandidater er 1. oktober 2024.

Pengedryss til en verdig kandidat:

VOSS Water of Norway har innstiftet et stipend for å anerkjenne lokalt initiativ. Voss-stipendet deles ut årlig til enkeltpersoner, lag, foreninger, kommunal som så vel privat virksomhet som har bidratt på en positiv måte i Iveland kommune.
Vinneren velges ut av en jury bestående av representanter fra både Iveland kommune og Voss Water.
Voss-stipendet er i år på kr. 20.000,-

Alle kan melde inn kandidater, og fristen er satt til 1. oktober. Stipendet deles ut i forbindelse med førjulsmoro i Ivelandshallen søndag 1. desember. For nominasjoner til VOSS-stipendet benytter du eget elektronisk skjema som du finner i tilknytning til denne artikkelen.

Historiens første VOSS-stipend ble i 2014 tildelt Vatnestrøm oppvekstsenter. I 2023 ble stipendet tildelt Blå Kors ferier

Nominasjon til årets VOSS stipend

Les mer om Voss Water

Voss stipendet deles i år ut for 11. gang - Klikk for stort bildeVoss stipendet deles i år ut for 11. gang