Kulturskolen 2024/2025

Kulturskolen tilbyr undervisning på trommer samt andre band instrumenter som gitar og bass samt piano.

Kulturskolen tilbyr undervisning på trommer og andre band instrumenter samt piano - Klikk for stort bildeKulturskolen tilbyr undervisning på trommer og andre band instrumenter samt piano Pixabay

Tromme instruktør - og annet:

Det er inngått en avtale mellom Vennesla og Iveland kommuner ifm kulturskole. Avtalen innebærer at vi kjøper musikalske tjenester fra Vennesla kulturskole / kommune, og at en lærer i kulturskolen underviser en ettermiddag i uka på Iveland. I skrivende stund er det ikke avklart hvilken ettermiddag (mandag - torsdag) som blir aktuelt. Dette avklares i midten av august.
Undervisningen følger skoleruta.

Fra august 2024 får vi en ny lærer til Iveland. Han har sin spesial kompetanse på trommer, men kan også undervise på andre band instrument som gitar og bass - samt piano.

Les mer om kulturskolen her

Tilbyr to ukers prøveperiode:

Vi tilbyr inntil to ukers (to ganger) prøveperiode. På den måten er man sikker på at man ikke takker “JA” til et tilbud som ikke faller i smak!

Søknadsskjema - Søknadsfrist:

Søknadsfristen er onsdag 14. august.

Søknadsskjema