Julegave - et lyspunkt i livet

Iveland menighet organiserer julegavetreet i samarbeid med Iveland kommune og NAV. Har du lyst til å gi et barn - en ungdom i Iveland en julegave?

Et lyspunkt:

Gjennom kontakt med samarbeidspartnere har man fått inn julegaveønsker fra barn i alderen 8-18 år i familier som har en krevende økonomisk situasjon.

Slik fungerer julegavetreet:

Hvis du ønsker å bidra, plukker du med deg en gavelapp fra juletreet som står ved servicetorget på kommunehuset. Du kjøper gaven og leverer den inn enten på kommunehuset hverdager mellom kl. 10.00-14.00 eller i Iveland kirke etter gudstjenesten søndag 17. desember. Gavene leveres uten innpakning.
Anslått verdi på gavene er ca 350 - 500 kroner.

Julegavetreet ble satt opp i forbindelse med førjulsmoro i Ivelandshallen søndag 3. desember. Til sammen 36 julegaveønsker hang på treet. I skrivende stund har vi ca 12 julegaveønsker hengende igjen.
Tar du utfordringen?

Flere løsninger:

Ønsker du å bidra økonomisk, vil pengegaver bli brukt til å innfri gaveønsker. Det kan gis på VIPPS til Iveland menighet: 71519, mrk “Julegavetreet”.

Kontaktinformasjon:

Diakon Helga V. Aas Johnsen, 992 30 189