Hilsen fra ordfører og rådmann

Iveland kommune har i dag lansert sine nye hjemmesider.

Et IKT-Agder samarbeid:

Utviklingen av nye hjemmesider og skjemaløsning er et samarbeidsprosjekt i IKT-Agder. I dag lanserer Vennesla, Evje og Hornnes, Bygland, Valle, Bykle og Iveland kommuner sine nye sider. Våren 2024 vil de åtte andre kommunene i IKT samarbeidet re-lansere sine sider med nytt design (slik vi har). Det er ACOS som leverer denne løsningen.

Tilbakemeldinger:

Sidene er, og vil aldri bli, helt ferdige. Til det er den kommunale verden i for stor utvikling. Både hjemmesidene og behovet for elektroniske skjema og andre løsninger vil alltid være i endring. Vi håper og tror at sidene likevel vil være et lite fremskritt i forhold til tidligere løsning. Vi vil svært gjerne få tilbakemeldinger om feil og mangler og ønsker om endringer og forbedringer. Vennligst benytt skjema nederst i artikkelen.

Politisk arbeid og kommunale tjenester:

Vi vil fortsette å ha fokus på politisk arbeid og de sakene som behandles av de politiske utvalgene. Sammen med denne lanseringen kan vi også tilby en bedre oversikt over møteplan og politisk deltakelse, med kontakt informasjon til alle sentrale politikere i Iveland kommune.

De kommunale tjenestene er godt beskrevet gjennom de åtte boksene vi har benyttet i strukturen. Søkemotoren er bearbeidet og bedre enn tidligere løsning.

Vi håper dere vil benytte sidene både som en liten miniatyr-avis og dersom dere søker kommunale tjenester, turist informasjon, informasjon om beredskap, politisk arbeid etc etc.

Hilsen

Jan André Myhren