Gratis ferie på Vatnestrøm - søk nå!

Blå Kors ferier kan i samarbeid med Iveland kommune og frivilligheten på Vatnestrøm tilby et gratis feriehus i nær tilknytning til Ogge.

Ferie i idylliske omgivelser:

Stasjonsveien 47 - Blå Kors ferier sin ferieplass på Vatnestrøm - Klikk for stort bildeStasjonsveien 47 - Blå Kors ferier sin ferieplass på Vatnestrøm Iveland kommune

I naturskjønne omgivelser og med Ogge et steinkast unna, kan familier få mulighet til egen ferie på «egen» hytte.

Familier kan søke plass på feriehuset i helger, ukedager og ferier, sommer, vinter, høst og vår ved å sende fylle inn et søknadskjema. Her ligger alt til rette og familiene trenger kun å ta med egen mat og eget sengetøy/håndklær.
Feriehuset har tre soverom, stue og kjøkken. Ute er det «Hønsehus» med ved, bod og uteleker. Soverom 1 har to doble senger, Soverom 2 har enkeltseng og dobbelseng og Soverom 3 har enkeltseng i tillegg til sofa. Soverom 3 brukes også som lekerom. Totalt er det 8 sengeplasser med tilhørende puter og dyner. Feriehuset har også en reiseseng og to feltsenger som kan brukes ved behov.

Les mer på nettsidene til Blå Kors ferier om hvordan man søker inkl. søknadsskjema, husordensregler m.v.

31. oktober 2023 var det åpen dag i Stasjonsveien 47 - les gjerne artikkelen