Festkveld for 10. trinn

Det ble en svært vellykket festkveld for årets avgangselever forrige uke. Taler, kåringer, mimring - og litt tårer sto på programmet!

Her har vi 10. trinn samlet under festkvelden - Klikk for stort bildeHer har vi 10. trinn samlet under festkvelden Iveland kommune, Gro Anette Katerås

En kveld vi minnes:

Iveland bedehus var fylt opp med elever, ansatte, tidligere ansatte, familie og venner fredag i forrige uke. Kveldens program var varierende, og inneholdt blant annet fine taler, kåringer, klassenes …….. (!) og mimring gjennom film, bilder og morsomme historier. God mat og drikke hører også med ved en slik markering - i år fra Pizzabakeren.

Det ble en veldig koselig og fin festkveld! Elevene hadde planlagt og organisert det meste selv. De hadde satt opp programmet, ledet festen og holdt taler til lærerne. Både foreldre og mange nåværende og tidligere lærere/ansatte var invitert, så det ble pizza til om lag 100 personer denne kvelden - og kaker til dessert.

Litt tårer dukket opp for enkelte på slutten…. Det er en spesiell situasjon der et vennskap blant elever og forholdet mellom elever og lærere når en milepæl, uten at man er sikker på hvor mye kontakt det vil bli de neste årene.

Veien videre for ungdommen:

Iveland skole og Iveland kommune ønsker dere alle sammen lykke til videre i livet !

10. trinn ved Iveland skole. Siste kveld med gjengen - Klikk for stort bilde10. trinn ved Iveland skole. Siste kveld med gjengen Iveland kommune, Gro Anette Katerås